Klar i gymet för denna veckan!

Torsdag är det och sista passet för veckan är avverkat. Får se om jag ev. simmar några längder eller så i helgen. Skulle vara skönt för jag e så stel och öm i kroppen. (Sen bastu på det såklart..)  ;)

Det flöt på ganska bra idag, hade mer energi än igår men känner nu när jag duschat och ätit att jag är helt slut. Kommer inte bli många knop ikväll med andra ord.. :)

Har fått dille på havregrynsgröt. Billigt, nyttigt och (enligt mig) himlans gott! :) Har tryckt i mig en tallrik nu och har intagit soffan och lär bli kvar här tills sängen kallar.. :)



Trött tjej.. Ser något sur ut men är mest mätt bara.. ;) haha




Innan träning...





..och efter träning.. :)


Skrev ju förresten en låtlista härom dagen.. Måste bara slå ett slag för "Greyhound" med Swedish House Mafia. Den går på repeat på löpbandet kan jag lova. ^^
Idag avslutade jag med 20 min intervall. Jag växlar mellan att springa i 7 km/h med 7% lutning, gå raskt i 6,5 km/h i 5-7% lutning och springa i 10 km/h plant.

Det var allt för denna gång. Ska återgå till liggande ställning nu i soffan.
Må så gott!

Puss!






Kommentarer
Sanna

men hejdär sjukt vältränad och fit tjej:D snygging däääär ajjemensan:D

2012-08-28 @ 23:24:55
URL: http://gettingthepictureclear.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0