Låtlista!

Gokväll!

Funderade lite över vad jag ska skriva om, för att inte alla inlägg ska bli exakt likadana.
Tänkte att jag skulle dela med mig av musiken jag lyssnar på när jag tränar. Det där är ju väldigt individuellt vad man gillar men ja, det här pumpas i mina öron på gymmet och på löpbandet. :)

(Listan är egentligen längre men måste rensa lite då jag inte lyssnar på alla..)
Tröttnar snabbt så behöver lite att variera emellan. ;)

Kat Deluna – Drop It Low - Radio Edit feat. Fatman Scoop
Pitbull – Bon Bon (We No Speak Americano)
Swedish House Mafia – Antidote
Ian Carey Feat. Michelle Shellers – Keep On Rising - Radio Mix
Lady Gaga – Teeth
Beyoncé – Run The World (Girls)
Ke$ha – Blow - Cirkut Remix
Adrian Lux – Boy - Hardwell Remix
Club Madness – Pumped Up Kicks - Lamon Alex Edit
Rebecca & Fiona – Bullets
Rage Against The Machine – Killing In The Name
Planet Perfecto Knights – ResuRection - Beatman & Ludmilla Remix
Tara McDonald vs Sidney Samson – Dynamite - Nicky Romero Mix
Scooter – One
Nero – Promises
R.I.O. – When The Sun Comes Down
Energy 52 – Cafe Del Mar - Michael Woods Out Of Office Remix Radio Edit
Nicki Minaj – Starships - Explicit Version
Paki, Jaro, Emanuel Nava – Caminando - Club radio edit
Alaa – American dream - Club Version
Ivi Adamou – La La Love
Dada Life – Kick Out The Epic Motherf**ker - Radio Edit
Rihanna – Where Have You Been
Brennan Heart – One Blade - Original
Warp Brothers – Blade - 200* Radio Edit
Thomas Rusiak – Spinning
Pitbull – Get It Started feat. Shakira
Far East Movement – Turn Up The Love
Gusttavo Lima – Balada (Tchê tcherere tchê tchê) - Axento Remix
Linkin Park – Wretches And Kings
Sandro Silva & Quintino – Epic - Radio Mix
David Guetta – Turn Me On - feat. Nicki Minaj
John De Sohn – Long Time feat. Andreas Moe - Radio Edit
Calvin Harris – We'll Be Coming Back feat. Example
Swedish House Mafia – Greyhound
Example – Changed The Way You Kiss Me - Radio Edit


Har precis kommit hem ifrån ett galet skönt pass! :) Pass 2 (axlar, bröst, triceps och mage) var det på dagens schema och även om det var tungt så gick det aningen bättre än sist. Avslutade med 20 min intervall på löpbandet.







Så, det var dagens bilder oxå.. ;)

Nu ska jag äta lite här sen tar jag "kväll". :)

Hade fint!

Pöss!


Kommentarer
Anonym

Daaaaamn! Nu börjar det verkligen synas ordentligt! Så jäkla snyggt jobbat! Du är awesome frugan!<3

2012-08-23 @ 00:28:26
Åsa

Tack gumman! :) Jag vet dock en till som börjat bygga lite muckler.. ;) Grym e du! :D

Pöss!

2012-08-23 @ 08:02:10
URL: http://entillviktblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0