Lite mått!

Tjabba!



Lördag äre och jag sitter hemma och laddar inför kvällens kräftskiva ute i Kaga. Ska bli riktigt trevligt! :D

Var i morse och tränade, körde pass 2 och huuu vad tungt det gick. Fick svart på vitt hur viktigt det är med en stadig frukost. Jag lär mig hela tiden... :) haha
Har gjort ett kostschema som jag ska börja följa from måndag. Inget avancerat eller så utan mer för att jag inte ska glömma bort att äta mina mål ofta. Vill ju gärna att det ska hända lite mer på vågen än vad det gjort hittills.

Vägde mig idag, 70,4 kg. -1 kg sedan sist så det går ju åt rätt håll iaf.

Roligare var det med måtten.. ;)

idag, 11 augusti;

Midja: 78 cm

Navel: 83 cm

Rumpa 101 cm

Sedan jag mätte mig första gången den 16 juni så har jag tappat;

Midja: -7 cm (85 cm)

Navel: - 15 cm (98 cm)

Rumpa: - 6 cm (107 cm)


Så trots det tunga passet på gymmet och min sega viktnedgång så är jag en rätt glad tjej. :)


Tog en bild innan passet idag, ser väldans vindögd ut men det bjur jag på... :)



Här e jag klar för dagen...

Nu ska jag hoppa i nån form av outfit inför kvällen, sen ska det handlas kräftor!

Ha en skön lördag!

Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0