Mitt i veckan

Onsdagsmorgon är det och jag ligger minsann kvar i sängen! :)
Vaknade halv åtta så lite bättre än fem..
Jag funkar inte så bra när jag inte sover mina timmar. Även om jag e pigg när jag går upp så blir jag så jädrans trött senare under dagen. Det brukar i sin tur leda till ett "vil" i soffan på obestämd tid. Helt ok, om det inte varit för att jag oftast blir ännu segare av det..

Händer idag då..?

Jo.. Idag ska jag först träffa en tjej som jag är kontaktperson till och efter det tänkte jag köra pass 1 på gymet.

Igår gjorde jag förresten pass nr 30! :) Satt och bläddrade i min anteckningsbok och det är kul att se vad som hänt sedan jag började.

Det sista passet för veckan blir på fredag. Ska till Stockholm imorgon och gå på Coldplay! Som jag har längtat! :D
Kommer bli aaaazum! :)


Nu ska jag upp å göra frulle sen kan dagen börja. :)

Ha en skön dag och kom ihåg att du kan åstadkomma vad du vill här i livet. Tvivla aldrig på dej själv och din förmåga! :)

Puss!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0