1:a Advent

 
 
Nu är det officiellt. Utan att skämmas kan man ha stakar och stjärnor framme, mummsa på pepparkakor och drömma om julbord. Sitter i soffan och myser och ska snart tända ljus och plocka fram julmusten. :)
 
Igår var det lagfest, en riktigt lyckad tillställning. :) Började kvällen med att bowla och efter det blev det mat och lekar hemma hos en kille i laget. Kvällen avslutades på Harrys med allihopa. Ser fram emot kommande fester vi ska ha då det är ett riktigt härligt gäng. :)
 
 
 
Idag har jag varit trött, måste ändå påstå att jag mått bättre än jag förtjänar. :) Har legat hemma och myst hela dagen frånsett en promenad jag tog ikväll. Ingen PW utan lugnt och skönt runt ån, med Enya i hörlurarna. :) Passade bra ihop med all snö och vinterljusen.
 
Imorgon äre ny vecka igen (nähä!?) ;) och det är PW och thaiboxning som gäller. Jagar som sagt de sista kilona nu och det ska bli intressant att se hur effektiva promenaderna är. 
 
Nu blire mys i soffan, ska försöka få upp temperaturen lite, är så himlans frusen efter promenaden. Ha en skön söndag därute i kylan! :)
 
 
Puss å kram!
 
 
Bild från festen igår :) Vi började med glögg, sen blev det starkare drycker.. ;)


Kommentarer
henrik Liu

Det där såg inte så dumt ut :)

2012-12-02 @ 19:46:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0