Andra "träningspasset" för veckan..


Denna vecka har det varit lite "si och så" med träningen. Blev thaiboxning i måndags och idag har jag tränat intervaller och mage på gymet.

Har gått mina powerwalks varje dag visserligen (förutom idag då gårdagens promenad i snön tog priset.) haha! Kände mig som Emil i Lönneberga, ni vet då Alfred blir sjuk och Emil måste åka med honom till doktorn i snöstormen. Hmm... Bra liknelse.. :)

Har tenta imorgon och har känt att jag varit tvungen att fokusera på den ordentligt oxå och då får träningen vänta. Känner att det gjort mig gott med lite vila och jag var rätt pigg i benen idag under intervallerna.
Vaknade imorse och va lite halvkrasslig men det släppte under dagen och nu känner jag inget som tur är. Får se om det blir nått av det, är ju många som är sjuka nu.

Får bli ett kortare inlägg idag, böckerna ligger här och väntar på att jag ska ta mig an dem igen, så bara att ta tag it. ;)

Avslutar med en "dagens" från gymet. Ha en skön kväll!

Puss å kraam





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0