Annandag jul :)

Annandagen är här, jag är sliten efter gårdagens festande men hade riktigt kul så det vare helt klart värt! :)

Julen har annars varit hur mysig som helst. Julafton firades hos pappa och igår firade vi hos mamma. Osså vare festligheter på kvällen sen. ;)

Idag har jag inte gjort många knop alls, var nere på stan en kortis och det räckte. :) Lite väl skakis kände jag. Haha!
Ikväll försökte jag mig på en PW runt ån men det var glashalt så blev inget vidare tempo. Imorgon blir det dock andra bullar, ska till FRISK och träna Zumba för Linda Bergqvist. Ska bli riktigt kul! Hon är en grym tjej med ett enormt driv och är en riktig förebild. :) Hon äger förövrigt Hälsofreak inne i stan och har ni inte ätit där är det helt klart värt ett besök! :) Har lite planer på att med hennes hjälp ta träningen till en helt ny nivå framöver, men mer om det senare. ;)

Nu ska jag krypa upp i soffan, kika på Pirates of the Caribbean och bara va.. Skönt! :)

Hade så gott!

Puss!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0