Nattlig uppdatering!


Det är ju mitt i natten så blir en kortis bara. :) Har varit och sett "Hobbit" ikväll med Anneli. Riktigt bra, så nu är det bara att vänta på de andra filmerna. :)

Dagens träning blev ett pass på medleys gym. Skulle tränat thaiboxning först men iom bion så fick det bli ett gympass istället.
Har rejäl träningsvärk efter gårdagen så fick bli axlar, bröst, triceps och mage idag. (Där hade jag minst värk). Körde squats med kettlebells oxå och det sved ganska bra. ;)

Imorgon ska jag till World Class och träna med fina Claudia. Hon jobbar som PT där och tränar även thaiboxning så jag träffade henne på fightcenter. Helmysig tjej är det och det ska bli kul att träna med henne imorgon! :) Blir även första gången jag är på World class så blir skoj. Alltid roligt med lite miljöombyte sådär. :)

Nu blir det sängen, har en lång dag framför mig. Min bror fyller 25 så ska fira honom rejält imorgon! :)

Sov så gott!

Puss!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0