Seeeeg...

 
Gårdagens löpning känns i kroppen idag. Har träningsvärk i låren och har typ sträckt mig på ena sidan av magen. Det känns som så iaf.. :) Har inte tränat nått idag iom det och sen blev det ju utgång igår vilket oxå gjort mig extra seg och i behov av vila. ;) Glöggkvällen var riktigt rolig igår och vi hamnade tillsist på ågatan. Avrundade kvällen med en kebabrulle- så galet gott alltså! :) Nom nom!
 
Har inte så mycket mer att skriva om idag då jag inte tagit mig för så mycket. Var en sväng på stan förut och köpte en ny hyacint som jag planterade om. Blev himlans bra om jag får sägat själv. ;)
 
 
Nu ska jag kika på Beck- det är ju trots allt söndag. :)
 
Må så gott!
 
Puss!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0