Done for today!

Ska preciiiiis börja "piffa" lite inför kvällens bravader med tjejerna. ;) Tänkte göra en kort uppdatering här innan bara. Har idag hängt på gymet med Susanna. Vi körde igenom "pass 1" och hon var sååå duktig! :) Jag skippade vikterna idag och peppade på henne istället frånsett två magövningar som vi båda körde.
Vi avslutade med 20 min cardio och kände oss ganska nöjda efter det. :)


Susanna strechar efteråt :)



Nån mupp vi mötte... ;)

Somsagt, ska ta och göra iordning mig här nu inför kvällen. Hoppas ni får en alldeles toppen lördag!
På återseende! :)

Pösss!


Kommentarer
Empha

Jag fick en liten chock nu men har ju inte sett dig på länge.. Du är ju så fin! Bra jobbat iaf Åsa och jag hejar på dig. Du kommer snart nå dit du vill. Pepp pepp :) KRAAAM <3

2012-07-07 @ 19:05:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0