Lite mått! :)

Ligger i sängen med huvudvärk. Är sådära känslig för när det är åska i luften och det är det nu! Aj aj... :(

Tänkte testa att blogga från mobilen och se hur det funkar. :)

Jag mätte mig när jag kom hem och tack och lov så har det hänt lite. :)

Måtten 16 juni

Midja: 85
Navel: 98
Rumpa: 107

Måtten 6 juli

Midja: 81 (-4cm)
Navel: 91 (-7cm)
Rumpa 105 (-2cm)

:)

Ska försöka mäta lår och sådär med framöver men det e lite lurigt eftersom det är en fördel att mäta på samma ställe varje gång.

Nu ska jag kurera mitt huvud tänkte jag. Ha en riktigt skön fredagskväll och mys på ordentligt om det blir åska. (och annars med såklart.) ;)

Puss å kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0