Godmorgon måndag! :)


Ligger i sängen å bloggar från mobilen. Ska snart ge mig ut på en PW tänkte jag. :)

Igår var jag och tjejen jag e kontaktperson till ute å gick "Vinterljus". Det är allt lite mysigt tycker jag. :) Dels med alla arrangemang med ljus- och ljudeffekter men även att det är så mycket folk ute i rörelse.

Annars blev det ingen träning igår utan laddade upp inför en ny vecka istället. Thaiboxning ikväll står på schemat och jag är riktigt taggad på att träna efter galan i fredags. :)

Nä, dax att hoppa i kläderna å bege sig utåt. Ha en skön måndag allihopa! :)

Puss!



Kommentarer
Anonym

Kan inte du skriva om din kost :) vore så kul att läsa!

Svar: Det kommer! Lovar! :) Nu är klockan mycket men satsar på att skriva om det under morgondagen. Kika in då! :) Må så gott!
Åsa Johansson

2012-11-19 @ 21:29:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0