Naaeee...


Vaknade imorse å va sådär trälig i halsen. Sådär som man kan känna sig precis innan en ev. förkylning slår till. Har ganska kallt i lägenheten så tänkte att det kanske berodde på det, men tyvärr har känslan hängt kvar hela dagen. Har även varit trött, dels känt mig "sömnig" men även varit trött i kroppen.. Anar att det kan vara några baciller som försöker inta min kropp.
Well then- BRING IT!!! Ska mota den med vitaminer och varm dryck och hoppas att det ger med sig.

Har ju PT tid imorgon med Jonas och jag vill INTE behöva ställa in den. Hoppas det känns kalas imorrn när jag vaknar. Hoppas hoppas...

Har alltså inte tränat något ikväll, hade tänkt ta en promenad iaf men nae, kroppen ville inte det. Det den däremot ville (och jag med såklart) var att åka hem till pappa och äta tacos och kolla på "Så mycket bättre" som jag missade i lördags. Älskar det programmet! :) Det var precis vad jag behövde! ^^
På tal om tacos så kan man om man vill skippa brödet, istället köra med salladsblad som man lägger köttet och det övriga "joxet" i. :) Supergott som bara den och det funkar utmärkt. Tror det var min vän Maléne som tipsade mig om det här för längesen om jag minns rätt. :) Nom nom!

Har fått flera frågor om hur jag äter och tänkte att jag ska skriva ett inlägg om det framöver, hur jag tänkte i början och hur jag tänker och gör nu. :)

Just de, var förbi Budo Fitness efter skolan och köpte lindor till mina handleder och lite tunnare skydd för fötterna. Börjar bli blå på ovansidan av min högra fot, precis där tårna sitter. Har riktigt ont och det känns som om jag har en liten kudde där som trycker mot skor och så. :( Behöver jag nämna att vi tränade sparkar igår på thaiboxningen? ;)
Hoppas och tror att mina inköp kommer göra susen och underlätta lite i fortsättningen. Sen är jag inte van än, min kropp är inte van vid den här påfrestningen och det är bara att härda ut tills det vänder.
En utmaning nu blir att först och främst lära mig hur jag lindar händerna.. Kan nog ta ett tag.. Haha! :)

Ska mysa lite i soffan nu med grabbarna grus (kissarna) innan jag kryper ner i sängen.

Hade bäst och ta hand om er!

Puss å kraaam!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0