Söndags(fl)åsa ;)


Har precis kört cardio på gymet. Gick kanonbra idag! :) Kom in i ett bra "flow" och benen bara trummade på. Började med 20 min intervall med olika lutning och hastighet för att avsluta med 30 min löpning nonstop i 10km/h. Så totalt 50 min utan vila. :)

 



Märker att konditionen förbättras betydligt under de senaste veckorna och det har jag med största sannolikhet thaiboxningen att tacka för. Har nämligen inte tränat cardio på gymet på ett par veckor utan har fokuserat helt på styrka istället.

Känns som sagt kanon att se att det går framåt och att man orkar mer än vad man tror. Det är bästa känslan ever!! :)

En annan härlig känsla är när man får energi av andra. Det lyfter mig något otroligt och får mig att orka de dagar då jag saknar energi. Fick ett sms idag av Mirell, en tjej jag pluggat med tidigare och som oxå kämpar med sin vikt och har gjort otroliga framsteg! :) Tack igen, du räddade min lite smått gråa söndag.. :) <3

 


Ska duscha och bege mig hem till mamma och hennes man för att äta middag med brorsan och Sanna strax. :) Kommer sitta fint! :)

Ha en skön söndag allesammans!

Puss på er <3



Kommentarer
Elvis

Hej. Är det bara hård träning som har gett resultat eller har du även ändrat dina kostvanor?
Hur äter du nu?

Svar: Det är nog en kombination. Ska skriva ett inlägg i dagarna om det tänkte jag. :)
Åsa Johansson

2012-11-05 @ 17:27:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0