Done for today! :)


Då jag har en tenta imorrn som jag måste ägna tid till ikväll så blir det ett kort inlägg.

Har ikväll tränat på Medley med Evelina. Hon har förresten skaffat kort där nu oxå så vi kommer att träna endel ihop framöver! Jättekul!! :)

Vi körde axlar, bröst, triceps, vader osså mage. Gick helt ok men var tungt efter thaiboxningen igår.
Imorgon är det dax för ett pass på fightcenter igen och på torsdag är det gym och på fredag har jag privat träning med Jonas Ivung. Blir en hård men rolig vecka. ;)

Avslutar med en "före och efter" igen. Den högra tog jag idag. Trodde för några månader sen att jag aldrig någonsin skulle våga lägga upp en bild på mig själv i bikini. Men tänk så fel jag hade! ;)

Må så gott!

Puss å kram!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0