Helt slut, men gla ändå! :D


Assååå.. Kvällens pass på fightcenter var så kul och så jobbigt! :) Trodde jag skulle avlida under fysen på slutet men nej, still here.. ;)

Det är nått speciellt att träna hårt i grupp. Jag får sån energi av de andra som oxå kämpar för alla är ju i samma båt. T ex när vi stod mot en vägg med benen i 90 grader.. Mina ben började skaka och jag kände hur paniken började sprida sig i kroppen. "Jag orkar inte mer!!" Jag tittade upp och fick se en kille som kämpade en bit bort. Hans ben skakade dem oxå men han stod envist kvar. Det hjälpte mig att stå ut och orka sista tiden.. :)

Gillar klubben skarpt och rekommenderar alla att gå dit och testa! Man känner sig alltid välkommen där och de är måna om sina medlemmar. :)

Kolla in hemsidan här! www.fightcenter.se

Avslutar inlägget med två bilder från kvällen! :)

Må så gott! :)

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0