Mums!! :)

Fick hem mitt proteinpulver idag, blev ett whey 100 eftersom jag e laktosintolerant och det var tydligen bättre än whey 80 på den punkten.
Beställde choklad och måste säga att den var riktigt god! :) Var inställd på att det skulle smaka päck så det var över förväntan. :)

Har även varit på gymet idag. Det gick riktigt bra, längesen jag hade ett sånt här flyt på gymet så det var jättekul! Har haft ont i kroppen och inte känt mig helt hundra ett tag men nu så... ;)
Körde plankan idag oxå, klarade 2.12 min vilket är nytt rekord! Nästa mål är att klara 2.30. ^^
Avslutade passet med 15 min intervall och då hade jag 10% lutning och varvade att springa och gå i rask takt. Det räckte för att få mig genomsvett! Lutning is the shit alltså.. Gud vad det suger i bena, men det skare ju göra.. ;)

Imorgon är det dax för thaiboxning igen. Ska bli skoj! Har träffat ett gäng sköna brudar där som tränar i min grupp vilket e kul. ^^

 

 

 

Avslutar med en liten "före och efter" igen. Den vänstra bilden är från tidigare i somras (30/7)  och den högra från i dag. :)

 

Nu blire duschen! Hade bäst! :)

Puss!


Kommentarer
Anonym

vilka läckra axlar!!!! jöööösses :D snygging! //stolt tjej haha

Svar: Men duvråååh! ;)
Haha! Tack gumman!
Puss på dej!
Åsa Johansson

2012-10-03 @ 11:08:33
URL: http://gettingthepictureclear.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0