Frisk!! :D

Åsa vs Förkylning, 1-0

Guu såå skönt! Imorrn ska jag köra en massa cardio på gymet! Sådär så att svetten sprutar hejvilt på alla som går förbi...! (?)
Nae va... ;) haha
Ska ta ut mig ordentligt iaf och det ska bli så skönt!

På torsdag blire thaiboxning med frugan. Då lär vi bli både trötta och svettiga.. Haha ;)

Ikväll tränade jag med Malin och Anna-Karin. Körde igenom "pass 1" och det gick hyfsat. Var inte riktigt lika slut som jag var igår efter träningen, men känns ju självklart att man varit sjuk.

Kan ju förresten erkänna att jag inte kom upp imorse så blev ingen powerwalk. Min säng höll typ fast mig så det gick bara inte att ta sig upp.. :) Ska göra ett nytt försök imorrn istället. Har ingen föreläsning imorrn men har lite skolgrejer att sitta med så får bli det och sen träning på kvällen. Gött! :)

Ska fortsätta att kika på "House" nu, ha en skön kväll! :)

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0