I'm alive!

 


Jag överlevde passet då både huvudvärken och magkatarren kändes bättre. Har några resorb kvar sen resan till Cypern i somras så ska ta en sån innan jag går å lägger mig. Gör nog susen! :)

Passet idag var riktigt jobbigt med kul som bara den! :) Jonas Ivung höll i passet och peppade oss hela tiden. Man orkar ju helt klart mer än vad man tror även om psyket säger åt en att sluta. Sen tycker jag att man får energi av varandra i gruppen. Alla "sitter ju i samma båt" lixom och det blir lättare att kämpa när man ser att andra gör det tycker jag. :) För er som blivit lite sugna så har ni fightcenters hemsida här! :)



Blir ett kort inlägg ikväll då jag ska upp tidigt imorrn till skolan.



Sov gott och sköt om er! :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0