Intervaller

Idag var det dax att börja med intervaller i min löpträning. Hade tänkt köra 16 st intervaller där varje intervall är 40 sekunder. Pepp till tusen traskade jag ner till ån och började springa.. Det där "pipet" jag lyssnade efter (som meddelar ny intervall) kom aldrig.. Skumt.. Kanske för att jag hade spotify igång? Stängde av musiken och började om. Inget pip nu heller.. Kom på att skärmen på mobilen måste vara "på" för att appen ska fungera. Beslutade mig då att strunta i appen och ta lyktstolpar som riktmärke istället. Sagt och gjort.
Intervaller är fasligt jobbigt. Alltså hej! :) haha! Sprang nästintill max och under "vilan" var det väldigt lugn jogg. Kommer helt klart fortsätta med detta men ska leta reda på en app som funkar även när telefonen är i viloläge.

Kom precis in och laddar för att gå ner i tvättstugan. Senare blir det gymet men först ska det som sagt tvättas. :)

Hoppas ni får en fin dag i solen!

Må så gott och ta hand om er!

Puss och kram! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0