Det är fredag!

Fredag är det och snön har lagt sig över stan, igen.

Jag är så sugen på vår nu! Längtar verkligen efter de första värmande solstrålarna och det där härliga fågelkvittret som får det att bubbla i bröstet av lycka. Ska börja springa ute så fort snön behagat smälta bort. Ska få igång förbränningen mer inför sommaren så ett par löppass i veckan får det bli.

Har vilat från träning idag då jag dels haft en del annat att pyssla med men framförallt för att det är innebandymatch imorgon bitti. I kväll är det tjejhäng hos Evelina i Sturefors. Det ser jag fram emot! :)

I väntan på vår och sommar provade jag igår klänningen jag hade på midsommarafton förra sommaren. Fyller inte ut den riktigt lika bra längre men tycker ändå att den funkar. :) Tycker om den så otroligt mycket. I värsta fall kanske man kan sy in den lite grann men ja, tror inte det behövs.

Blir även två bilder på det som gör mest ont just nu - mina vader. :) Svårt att fota själv utan att halvt slå ihjäl sig ska tilläggas! :) Kan vara kul att jämföra även dem lite längre fram tänker jag.

Ha en fin fredag och sköt om er!

Puss och kram!

 

 



Kommentarer
Dietandthecity/Alexietandthecity/Alex

Men WOW!!! Grattis!!! Jag har en lååång resa framför mig ;)!

Svar: Tack så mycket! :) Kikade lite på din blogg, hang in there! Jag tror på dej! :) heja heja! Stor kram!
Åsa Johansson

2013-02-09 @ 13:07:16
URL: http://dietandthecity.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0