Försmak på våren! :)

Idag har det varit en alldeles underbar dag. Solen har varit framme och det har helt klart varit lite vår i luften. :)

Var ute på en promenad tidigare idag. Tänkte först ta en powerwalk men det blev en lugn och skön runda runt ån istället och jag passade på att fota lite oxå.

Nu laddar jag för ett benpass med Jocke. Han ska tävla i ironman i år och har tidigare tävlat i starke man. Han har helt bytt riktning i sin träning och har gjort riktigt bra framsteg. Är övertygad om att han kommer lyckas med alla utmaningar som han tar sig för under det här året. :) Hans blogg hittar ni i länklistan till vänster.
Ser fram emot att träna med honom, det lär bli tufft och jag kommer säkert ha svårt att ta mig ur sängen imorrn bitti. :) Haha!

Ha en fin kväll och må så gott!


Puss å kram!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0