Fredag å benpass!

Fredag igen! (Guu vad veckorna går!) Körde ett lunchpass idag på medley iom klubbkvällen på fightcenter senare ikväll. Idag var det dax för benen att jobba lite. 

 

 

Känner att jag inte är helt hundra i kroppen, halsen är ok men nyser en massa och börjar känna mig förkyld. Det är med andra ord vila från träning i helgen som gäller.

Benpasset idag bestod av uppvärmning på löpbandet, knäböj i smith-maskinen, benpress, utfall i smith-maskinen och vadpress. 3 set på varje och 7-12 reps.

Efter det körde jag mage och det blev pendlingar med överkroppen hållandes en vikt på 5 kg. 50 pendlingar i 3 set. Ska höja vikten tills nästa gång då jag börjar känna mig starkare i den här övningen. :) Sen blev det rumplyft varvat med situps i totalt 6 min non-stop. Avslutade med plankan i 1 min x 3. Alltid lite klurigt att förklara med siffror och ord hur man tränat men jag hoppas att det är någorlunda förståeligt. ;)

Efter att jag tränat gick jag några ärenden på stan och nu laddar jag för klubbkvällen på fightcenter. :)

Hoppas ni får en fin fredag!
Ta hand om er å må så gott!

Puss å kram! :)

 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0