I'm back!!! :D

Gjorde ikväll min första träning på fightcenter för i år! :) Det blev lite spontant sådär men benen kändes ganska ok idag så tänkte att det var lika bra att köra. :)

Det var sååå kul att vara tillbaka på klubben igen! Inser hur mycket jag saknat denna träningsform och hur effektiv den är. Är heeelt slut nu kan jag säga! :) Ser fram emot våren och ska ge järnet på varje pass. :)

Dessvärre gjorde jag illa min armbåge. Hoppas verkligen det släpper snart men just nu är det svullet och ömt. Vek man är... ;) haha!

Skämt å sido!

Har idag annars umgåtts med fina Susanna som var hemma i stan. Har varit ute å gått en lång runda och sen hängde hon med bort till klubben. Ta gärna ett kik på hennes blogg som finns bland länkarna. Hon bor i Jönköping där hon varvar plugg, jobb på intersport och träning. Hon har planer på att börja klättra i en klubb där hon bor oxå! Ska bli spännande att följa henne och se hur hon utvecklas! :)

Nu måste jag äta känner jag, ha en fin kväll å må så gott! :)

(Slänger in en bild på åbäket till armbåge.)


Puss å kram





Kommentarer
Sanna

Åh söt du är som skrev om min blogg! Så himla Go du är! Fick lite hjälp igår, kan berätta senare sedan! Tack för en jättefin dag, du är guld värd! <3 puss på dig!

2013-02-06 @ 06:45:43
URL: http://gettingthepictureclear.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0