Lite sliten

Helgens bravader har helt klart satt sina spår. Vaknade med lite halsont imorse och även om det kändes bättre under dagen så valde jag att hoppa över thaiboxningen ikväll. Blev ett pass på gymet ändå och det gick helt ok.

Hade tänkt köra ben först men sparar det tills imorgon och hoppas på att jag då mår ännu bättre. Istället blev det armar, axlar och mage.

Var galet sugen på att springa men iom halsen fick det vara. När snön smält bort blir det löpning flera gånger i veckan för att få igång förbränningen extra mycket. :) Trodde aldrig att jag skulle säga det men längtar efter att få springa. Kors i taket! ;)
Har ju skrivit innan att jag inte är någon "löpare" men får nog ta tillbaka det. ;)

Har precis tagit en proteinshake och ska hoppa in i duschen nu innan det blir lite käk. Hoppas ni mår toppen och att ni haft en fin dag!
Ta hand om er! :)

Puss å kraaam!



Kommentarer
Carro

Det är inte kul o löpa på bandet men galet skönt o löpa utomhus. Jag gjorde det igår o längtar till snön är borta o det är grönt!
Det har föresten hänt massa på dina armar! Snyyygt! Puss på dig, ses imöra.

Svar: Oh vad härligt!! :) vart sprang du då? Kanske kan springa tillsammans sen? :) Tack vad glad jag blir!! :) ses imorgon fina du!
Puss å kraam <3
Åsa Johansson

2013-02-19 @ 10:47:22
URL: http://www.czackrisson.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0