Phuu! :)

Passet på gymet avklarat och jag känner att jag gjorde rätt i att skippa thaiboxningen ikväll för kära nån vilken träningsvärk! Skulle köra lats och satte mej lite "för hårt" på sitsen och ja, det kändes i rumpan kan jag säga.. Haha! :)

På gymet sprang jag på Evelina som hängde på mitt upplägg för kvällen. Hon gick på lite tyngre vikter idag och var superduktig! Det börjar även synas fysiskt på henne att hon börjat träna och tänka på kosten. Verkligen jätteroligt att se och ett tecken på att man får de resultaten som man kämpar för. :) Heja dej gumman! <3


Inspirerades av Jocke så ökade i några av övningarna och förvånades över hur bra det gick. Tungt vare ju såklart men det ska det ju vara! :) Har insett att jag hellre kör tungt och med färre reps än flera reps fast på en lättare vikt. Upplever att jag tröttar ut muskeln mer på så vis, men det är ju så individuellt vad man tycker funkar.

Nu blir det ett hopp in i duschen och sen ska det lagas lite mat för kvällen. :)

Må så gott och sköt om er!

Puss och kraam! :)


 

Gott med proteinpulver! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0