Lycka!! :)

Gav mig ut på en löprunda efter jobbet och tog det medvetet lugnare än vanligt iom "läget". Höll koll på hastigheten via runkeeper då det är lätt att löpa på som vanligt fast man inte borde. Vet inte om det är så för alla men jag hamnar ofta i ett visst löpsteg som jag är van vid och som känns bekvämt. Både löpningen och "flåset" kändes bättre än väntat så sprang strax över en mil. Kändes fantastisk! :) Längesedan jag sprang och hade den där känslan i kroppen att benen bara går och man har ett skönt "flow" i löpningen. :)

Hoppas att det inte gjorde alltför mycket att jag sprang en längre runda ikväll. Än så länge känns det ok i revbenen iaf så hoppas det fortsätter så. Med tanke på lidingöloppet så ville jag utmana mig själv och se hur konditionen var nu osv. Dumt eller ej, det lär märkas imorgon.

Hur som, är riktigt glad och sådär lycklig och full av energi! :) Att en löptur kan göra så mycket.. Coolt... ^^

Efter löpturen var jag förbi fight center och tittade när de andra tränade. Det är väldigt lärorikt att sitta vid sidan och titta faktiskt- även om det kliade rejält i knogarna och jag ville inget hellre än dra på mig handskarna och vara med. :)

DET däremot får vänta. Får vara med på det jag kan framöver och vänta med slag och sparkar mot kroppen.

Nu ska jag hoppa in i duschen, hoppas ni haft en bra dag trots regnet.

Ta hand om er och må så gott!

Puss och kram! <3

 


Kommentarer
Rickard

Fasen va kul! Hoppas verkligen att revbenen håller och att du kan få komma igång igen i lugnt tempo! Stort stort grattis!

Svar: Tack så mycket! :)
Åsa Johansson

2013-07-10 @ 22:12:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0