Ovärt med geting innanför sporttoppen.

Tänkte springa en runda ikväll på ca 5 km, i en lite snabbare takt än sist. Älgade iväg där längst med strandpromenaden med bästa musiken i öronen. Revbenet bråkade inte nämnvärt heller så det var skönt. Kom dock inte längre än till Tannefors slussar. Då kände jag hur det stack till innanför sporttoppen, i mitten av bröstkorgen. Fick panik eftersom jag inte ville bli stucken igen, men fick ut det lilla livet till slut. Stackars geting.. Vilket öde..

Hur som, sved till som bara den och det gjorde ont när jag sprang eftersom toppen skavde emot och ju svettigare jag blev, desto mer sved det kändes det som oxå. Blev alltså inga 5 km utan strax över 3 km istället och ett getingstick.

Ska krypa ner strax, är så himlans trött efter veckan som varit. Hoppas ni mår fint och att ni får en toppenhelg i solen! :)

Må så gott och ta hand om er! <3

 

Puss och kram!!

 



Kommentarer
Rickard

Du är verkligen en tjej med tur nu!:)

2013-07-13 @ 18:02:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0