Andra löpturen :)

Efter nån minuts velande bestämde jag mig för att ge mig ut och springa även idag. Hade först tänkt springa imorgon men har innebandymatch på kvällen så tänkte att det helt enkelt var bättre att springa idag.

Behöver jag nämna att det var jobbigt...? Hade inte samma känsla av "håll" som igår visserligen men benen var tunga och det kändes segt i armar och axlar. Hur som haver så lyckades jag förbättra tiden lite från igår så det kändes kanon! :) När jag sprang längs ån vid Stångebrofältet kunde jag tom njuta lite av solen som sken och glittrade i vattnet. Annars brukar det vara full fokus på asfalten och att fylla kroppen med syre. (Flåsa) Tror det kan bli bra det här, bara jag kommer över tröskeln oxå så det blir lite njutbart att springa, så som det var de där metrarna vid Stångebro. ;)

Nu ska jag ladda lite för ett gympass senare under kvällen. Det blir INTE ben, det kan jag lova! ;)

Må så gott och sköt om er!

Puss och kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0