Dagens träning

Idag fick det återigen bli löpning, 5 km. Det var riktigt tungt och jag hade även ätit alldeles för tätt inpå så jag kunde känna hur maten riktigt studsade runt där inne.. Haha! Inte helgött precis! :)

Gick som sagt tungt idag men lyckades ändå hålla ett tempo så jag sprang 5 km på under 30 min så det är jag nöjd med.

Hade tänkt köra ett pass på gymet oxå men blev istället grymt sugen på att dra till simhallen och basta å bubbla så ska försöka få med mig någon dit ikväll. :) Imorgon väntar ett härligt ryggpass på gymet så laddar inför det. :)

Löpturen och en formbild får avsluta inlägget. Ha en fortsatt skön dag!

Puss och kram! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0