Det här med fötter..

Fötter är skitbra! Jag har dock tagit mina för givet kan man väl säga... Nu krånglar de nämligen hejvilt.. Dels har jag ju "Jean Claude" på vänsterfoten men sedan i lördags har högerfoten ballat ur med! Har ont under och på utsidan av foten och börjar även få ett blåmärke på utsidan, vilket ju tyder på en blödning. Men jag fattar inte!?
Kan det ha att göra med löpningen i fredags? Fel skor? Hårt underlag?

Jag har match ikväll med innebandylaget och vi har lite ont om folk så får se hur aktiv jag kan vara. :( Ska linda foten hårt innan och hoppas att det hjälper.

Attans!! :(

Hoppas ni fått en fin start på veckan, själv ska jag ner å köra lite överkropp på gymet nu tänkte jag.

Må så gott!

Puss å kram!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0