Du vet väl om...

... att du är grym? Att du har alla möjligheter till att göra det du bestämmer dig för? Att har du väl bestämt dig så har du det, vilket innebär att ingenting kan stoppa dig från att nå ditt mål.

Du vet väl oxå om att du är värdefull? Att du betyder oerhört mycket för många människor. Kanske betyder du mer än du tror för någon därute, fast den personen kanske inte vågat säga det högt till dig, än...

Och du vet väl att du är värd att må bra både på insidan och utsidan? Att få vara stolt över den du är och det du tror på. Du ska aldrig be om ursäkt för att du är du. Nej nej... Dela med dig av dig själv och våga tro att andra vill ta del av din person. För det är faktiskt så, att du duger precis som du är.

Det jag däremot vill be dig om är att du ska våga göra förändringar i ditt liv om det är så att någonting tynger dig. Endast då vill jag ha en förändring hos dig, men det är för att jag bryr mig om dig och hur du mår. Jag vill att du ska må bra. Du är för värdefull för att kastas bort, av både dig själv och andra.

Sen vill jag oxå att du sträcker ut en hand om det skulle vara jobbigt. För det finns alltid någon därute som kommer att greppa den i mörkret och leda dig rätt igen.

Du vågar det, för du är modig.... <3





I somras togs bilden till vänster. Den har lagts upp ett flertalet gånger här på bloggen men jag har tyvärr inte så himlans många andra bilder från den tiden. Det är oerhört lätt att bli blind och när resultaten kommer mer och mer sakta (som nu) är det lätt att tappa bort sig lite. Jag glömmer lixom bort resan jag gjort och fokuserar istället på nuet och känner en frustration över att det inte "händer mer" än vad det gör. Den här bilden ska få påminna mig om året som gått och resan jag gjort. När jag ser den blir jag glad och stolt och känner en enorm lycka över vart jag står idag.
Hade inte kunnat gjort det utan all hjälp och stöd jag fått under tidens gång. Jag har sagt det förr men säger det igen- Tusen tack! <3 Ni är så fina och ni betyder sååå mycket. Mer än ni tror! :)

Puss och kram!








Kommentarer
Elvis

Hej! Kan inte vi dejta? Jag skulle vilja bli slim till sommaren ;-) Dina framsteg och grymma vilja är ju helt enormt inspirerande.

Ha det bra

2013-03-28 @ 18:28:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0