Hemma! :)

Bra rubrik va!? Brist på fantasi här antar jag... ^^

Har varit och brottats nu iaf och jäklar så kul det är!!! Skulle ju hemskt gärna vilja kombinera det med min övriga träning. Synd bara att det bara är sju dagar på veckan. Svårt att hinna med allt.. :( Iså fall skulle det innebära, thaiboxning mån- ons, brasiliansk jiujitsu tis-tors och sen måste jag få till ordentliga gympass med. Innebandyn är ju slut nu men kommer spela fotboll längre fram i vår så ja, får se hur fasen det blir. Vill ju hålla på med så mycket! :)

Passet ikväll bestod av att träna olika tekniker i princip. Jag körde mycket med Firat, en granne till mig som jag lärt känna så han instruerade mig mycket. Grymt bra när man är helt ny och inte vet vart man ska eller vad man ska göra. :) Haha!

Tyvärr var inte Jean Claude (knölen) med på noterna och är helt blå nu.. Inser att jag MÅSTE vila. Fasen vad jag inte vill det alltså!!! Men hur tråkigt det än är så måste jag lyssna på kroppen. Allt annat vore ren idioti.

Nu blir det en varm dusch för att få upp värmen lite, så himla frusen nu när det är så kallt ute. Sen blire käk och hopp i säng. :)

Hoppas ni haft en fin dag!
Ta hand om er och må så gott!

Puss å kram!

 
 
 
En tjurig knöl... :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0