I <3 thaiboxning

Jag är heeelt slut i kroppen efter kvällens pass. Det var tufft som vanligt men riktigt roligt och passet avslutades med fys. Trodde inte min löptur skulle påverka så mycket men hej så trött jag var i benen. Haha! :)
Fick en fråga ikväll om jag var boxare.. Lite kul att höra då det är just den biten jag tycker är roligast och som funkat bäst. :) Lyckas ju bara paja fötterna när jag sparkas.. ;) haha!
Måste dock träna upp styrkan i handlederna för nu när man börjar få lite tryck i slagen så känns det.. Måste skärpa mig och börja linda dem oxå, reeeen lathet som gjort att jag struntat i det förut. :) Så ja, skärpning på den fronten!

Nu ligger jag utmattad i soffan, magen är full av lax och kvarg och jag ska snart krypa över till sängen. Kommer somna ovaggad ikväll kan jag lova. :)

Ta hand om er och sov så gott! :)

Puss och kram!

(Bjuder på en mupp och ett lår) ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0