Ryggpass å smärta

Träningsvärken den hänger i för glatta livet. Fick ändå bli ett ryggpass idag på gymet och det funkade bra trots smärtan i musklerna.
Övningarna idag var latsdrag, hantelrodd, rodd i maskin med två händer, samt med en hand åt gången. Valde bort marklyft pga mitt ömma knä. Så fort jag böjer det och har lite vikt på så gör det ont på utsidan av knät. Det räckte med att lägga upp benet på bänken när jag skulle köra hantelrodd. Aja... Går väl över tills man gifter sig. ;) haha!

Nu ska jag äta sen blir det mys hos Erica framför let's dance som börjar ikväll. Diggar ju Maria Montazami så henne måste man ju följa! :)

Ha en fin långfredag allesammans!

Puss och kram!




Kommentarer
killen.blogg.se

Snyggt Åsa :) & fin gadd du har på foten

2013-05-21 @ 14:59:50
URL: http://killen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0