Spring spring spring!

Det blev en löptur idag med, därmed den tredje och sista för veckan. Hade tänkte springa tre gånger i veckan till att börja med så får vi se framöver hur det går.

Alltså hej vad det var segt att springa idag. Benen kändes blytunga och när jag sprang kändes det som att jag inte kom nånstans lixom. Ganska tråkigt känsla med andra ord. ;) haha!

Nu är det iaf gjort och jag ska slänga in mig i duschen tänkte jag. Blir lätt frusen såhär efteråt när jag kommit in så får bli en lång dusch. Man skulle haft ett badkar, helt klart! :)

Ikväll äre axlar och triceps med Jocke på gymet. Kommer bli awesome! :)

Ha en skön dag på er!

Puss och kraaaam!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0